17 січня 2019

УЧАСТЬ У СПІЛЬНОМУ ЗАСІДАННІ ШКІЛ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА ТА ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

11 січня 2019 року в ДНЗ «Київське ОВПУХТРС» під керівництвом в.о. директора  Сушко Віти Володимирівни відбулося спільне засідання шкіл молодого педагога та передового педагогічного досвіду.
Вона зауважила, що питання про педагогічні технології тісно пов’язані з поняттям педагогічної майстерності, бо дії майстра завжди досконалі. Щоб бути майстром, необхідно володіти особистісною професійною неповторністю і унікальністю, власним стилем діяльності.
Викладач вищої категорії Картавенко Ольга Григорівна презентувала свою формулу успіху діяльності викладача у сфері фізичної культури і спорту. 

Старший майстер Гончар Людмила Василівна презентувала присутнім алгоритм підготовки майстра виробничого навчання до занять.  Майстер виробничого навчання Онищенко Світлана Іванівна провела майстер-клас з приготування запечених страв з картоплі. 
Про актуальність медіаграмотності інформувала керівник школи передового педагогічного досвіду Аліна Олексіївна Роззавко, яка презентувала всеохоплюючу модель медіаграмотності Нідерландської організації  Mediawijzer.

МОДЕЛЬ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МЕДІАГРАМОТНОСТІ

1. Розуміння все більшого впливу ЗМІ на суспільство.
2. Розуміння того, як побудовані ЗМІ.
3. Розуміння того, як медіа забарвлюють реальність.
4. Використання обладнання, програмного забезпечення й додатків.
5. Орієнтація в медіасередовищі.
6. Пошук та обробка інформації.
7. Створення контенту.
8. Використання соціальних мереж.
9. Розмірковування про власне використання медіа.
10. Досягнення цілей за допомогою засобів масової інформації.
 Бути медіаграмотним означає усвідомити свою власну мету, базовану на усвідомленій оцінці можливостей (і обмежень) медіа, ефективно використовувати медіа для своїх власних цілей. Унікальний власний спосіб, у який ви це робите, в кінцевому підсумку визначає вашу цифрову ідентичність!

Немає коментарів:

Дописати коментар