24 квітня 2019

САМООСВІТА ЯК ПІДВИЩЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА

Самоосвіта є необхідною умовою професійної діяльності педагога. 
Щороку до вчителя приходять нові учні, що несуть із собою новий етап розвитку суспільства. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Саме тому основною метою саморозвитку й самоосвіти педагога має стати досягнення бажаного рівня професійної компетентності.
 Кожен сучасний освітянин має усвідомити, що самоосвіта – це не лише професійне самовдосконалення, а й усвідомлена потреба, яка захищає його від інтелектуального зубожіння, це усвідомлений процес пізнавальної діяльності, це вдосконалення будь-яких рис людини або її навичок, це постійний пошук, зростання, розвиток. Тому самоосвіта є головним завданням кожного педагога. 
Сучасний освітній простір пропонує нам нові платформи, проекти, он -лайн студії та інші нові форми самоосвіти в сучасному цифровому вимірі. 
Цифрове видавництво MCFR - один з сучасних ресурсів самоосвіти, який допомагає педагогу професійно зростати та вдосконалюватися.
Видавництвом  було проведено вебінар на тему: 
  " Як ефективно планувати та організовувати освітній процес: лайфхаки методичного конструктора"
Дякую організаторам за участь у вебінарі!



Немає коментарів:

Дописати коментар